اضطراب

امروزه با شرایط حاکم بر جامعه استرس و فشارهای روانی شدیدی بر بسیاری از ما حاکم شده که نه تنها سبب کاهش میزان کارکردهای فردی و اجتماعی که منجر به  بسیاری بیماری های جسمانی مهم از جمله مشکلات قلبی عروقی، فشارخون بالا، قند خون بالا، مشکلات گوارشی و حتی آلزایمر در آینده می شود.

تکنیک های کنترل استرس و اضطراب شامل :

تنفس دیافراگمی یا همان تنفس شکمی ،آرمیدگی پیشرونده عضلانی ‍،تصویر سازی ذهنی می باشند.

ما در طی جلسات درمانی با آموزش تکنیک های ذکر شده توسط متخصصین مربوطه به شما این امکان را می دهیم که بدون مصرف دارو ،اضطراب خود را کنترل کنید.

  این تکنیک ها  نوعی مهارت هستند که تمرین درست و منظم آنها،سبب می شود تا در زمان استرس با انجامش، آرامش را با تمام وجود لمس کنید.

طراحی سایت